יום חמישי, 27 באוקטובר 2011

טרמינל Je t'aime

כמעט מספיק לי להריח את השדה, שדה התעופה כמובן, כדי להעלות חיוך על שפתיי ולרווח קצת מקום בליבי...
כמעט, כי מה לעשות, אין כמו הדבר האמיתי...


אחותי היקרה חזרה היום מבילוי קצר בעיר הקודש השניה שלה. אמסטרדם.
התנדבתי להחזיר אותה הביתה. גם כי בא לי לספוג קצת שעות אחות וגם כי, כמו שכבר נאמר - "זה באמת עושה לי טוב לראות מטוס גדול ממריא...".
למזלי, לא מצאנו בהתחלה האחת את השנייה, ולכן התנדבתי במלוא המרץ להגיע אל אזור קבלת הפנים. ברגע שהנחתי את הרגל על המסלול הנע (הלא הוא - המדרגות הנעות השטוחות....), פעימות הלב הואצו, החיוך נמרח על שפתיי ו..כמעט הבאתי למשפוח'ה מתנות מחו"ל...(ספרים מ"צומת ספרים" זה גם נחשב, לא...???).


טוב..לפחות קיבלנו מתנות שוות מאמסטרדם הרחוקה...




ואם כבר מדברים על אמסטרדם...אז מי שעוד לא הספיק לראות את האתגר החדש שהציבה לי מאור (מאסטרדם....), מוזמן לראות אותו (או נכון יותר אותה) כאן. מאור ראתה את השמיכה שהכנתי לשירי


שמיכת טלאים ללידת בן של שירי


וביקשה ממני להכין שמיכה דומה לאמא שלה. אממה - שמיכת יחיד ולא שמיכת תינוק (!). האמת, קצת רעדתי...אבל מאור ביקשה, נו מה???
אחת ושתיים, פשטתי ידיים (ורגליים, וגב וכל מה שדרוש כדי לשאת על עצמי שמיכת טלאים בגודל 1.5מ' * 2 מ' ולתפר אותה בצורה הכי נוחה  הכי פחות מסובכת שיש)...


והרי השלבים לפניכם...


הבדים הנבחרים
מאור אמרה שאמא שלה אוהבת ורוד-אדום , פרחוני. הוספתי לורוד אדום גם קצת ירוק-צהוב. הרבה פרחוני. וגזרתי.


 165 ריבועים.


אחר כך עברתי לפריסה של כל הריבועים על הרצפה (הנקייה, כמובן...) עד שהגעתי להחלטה לגבי סידור הריבועים בשמיכה. ככה זה נראה. אה כן, וגם הוספתי ריבוע עם רקמה של אמא וילד/ה קוראים סיפור. כרגיל, הרקמה לפי הציור הזה. אני רוכשת את הציור וכך אני תופרת אותו בלי ייסורי מצפון של גניבת זכויות יוצרים וכו'...


מפוזרים מסודרים

ואז אספתי אותם לערמות, לפי השורות והטורים שאתפור בהמשך

גזורים בערמות

 אחרי תפירת החלק העליון של השמיכה, עברתי בציפייה רבה (לראות אם הסלון שלי מספיק גדול כדי להכיל את השמיכה כולל האקסטרות בצדדים...) לשלב פריסת השכבות על הרצפה וחיבורן בסיכות ביטחון.

בד אחורי
עליו מילוי ובד קדמי

כל השכבות חוברו להן יחדיו

יובלי עוזר קצת ומוסיף מורל ליצירה!!!

ככה היא נראת רגע לפני שנשלחה למאור.

השמיכה במלוא הדרה אחרי התיפורים

מבט אחורי



רגע לפני היציאה לדרך. לביתה החדש.


חבל שלא היה מישהו שיצלם אותי עושה תיפורים בשמיכה הזו... (פשוט שלחתי את כולם מהבית. צריך שלוות נפש כשתופרים שמיכה כזו...)


אם מישהו חושב שתפירה היא לא פעילות גופנית - שיבוא בפעם הבאה כשתהיה עוד שמיכה כזו באפייה...
נראה מי יגיד שתפירה היא לא ספורט!!!! 
אני רוצה חישוב של שריפת קלוריות על הפעילות הזו!!


תודה מאור על האיתגור, היה שווה !
עכשיו יש עוד כמה אתגרים בדרך. אני לא בטוחה ממה להתחיל...
עדכונים בהמשך...


לילה טוב,
סופ"ש רגוע ונעים.


כבר עוד רגע מריחים את החלות...
שבת שלום,


(*** איזה מזל שגלעד שליט כבר בבית, הא?! מי האמין שיהיה סוף טוב לסיפור הרע הזה...)






טל.























17 תגובות:

  1. מהמם!! מהמם!! מהמם!!
    פשוט מושלם!

    השבמחק
  2. השמיכה נפלאה! ורק חייבת להתמרמר שלא קיבלתי עדכון על הפוסט החדש.. מזל שראיתי בפורום ורצתי לבדוק אם יש תמונות בפרישה מלאה (-:
    בעיקר פורמת.

    השבמחק
  3. מהממת..... היא בטח הייתה מאושרת לקבל אותה!!!

    השבמחק
  4. בנות תודה רבה!!
    פורמת, את בטוח אלופה יותר ממני בניהול הבלוג בבלוגר...יש לך רעיון איך מסדרים את העניין???

    השבמחק
  5. בהחלט הייתי מאושרת לקבל את השמיכה - שלא לדבר על אימי היקרה שממש החלה לבכות מרב אושר והתרגשות!
    אז שוב טל תודה רבה רבה על המתנה הנפלאה!!!
    רואים שמעבר להכל השמיכה הזו נתפרה עם המון אהבה!!!
    נשיקות מאמסטרדם הקרירה!!!

    השבמחק
  6. טל,
    השמיכה מהממת!
    מסירה את הכובע בפנייך, כי אני יודעת בדיוק כמה עבודה צריך בשביל ליצור אותה.
    שאפו!

    השבמחק
  7. השמיכה יפיפיה!
    בכלל, השמיכות שלך הורסות ולגמרי עושות חשק להתכרבל :-)
    שאפו על הסבלנות לעשות תיפורים ביד חופשית לכזאת שמיכה ענקית!!!

    אפשר לשאול באיזה מילוי את משתמשת בשמיכות האלו? כותנה/אקרילן?

    השבמחק
  8. השמיכה מהממת!
    (כל מילה נוספת מיותרת)
    לימוריתה

    השבמחק
  9. קצת הגזימה הבחורה עם הבקשה שלה, לא?
    אמרנו אתגר, אבל לא אמרנו חזירות..

    השבמחק
  10. ראשית, תפרתי באהבה. רק ככה אני יודעת...וחוץ מזה- זה היה אצגר ששילמו לי עליו..לא אתגר בפורום כלשהו...;-)

    השבמחק
  11. אין על אמסטרדם! עיר מהממת!
    והשמיכה חלומיתתתתתתתתתת היא כל כך יפה! ההשקעה לשמיכת יחיד היתה שווה ביותר :)

    השבמחק
  12. למי אכפת מאמסטרדם כשיש כזו שמיכה להתרכבל בה<?! אחת היפות שראיתי מעודי!

    השבמחק
  13. שמיכה ממש מקסימה? מה גודל הריבועים? והשמיכה?
    יהודית

    השבמחק
  14. הריבועים - כל אחד 15ס"מ * 15ס"מ והשמיכה סה"כ כ-150ס"מ * 200 ס"מ

    השבמחק
  15. מדהים, מדהים, מדהים!!! שילובי הבדים מטורפים ויפהפיים, והרקמה שלך תמיד מקסימה אותי! וברור שזו פעילות פיזית!! אין לי מושג איך עושים את זה, ועם תינוק?? הוא לידך בזמן העבודה? ספרי לי איך! :)

    השבמחק
  16. לי, סליחה על התשובה המזדחלת. אבל הנה...
    במילוי בשמיכה הזו הוא כותנה. בשאר השמיכות - או כותנה או אקרילן, זה משתנה.

    השבמחק