יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

הכל בגלל קופון קטן

החופש עוד רגע מסתיים.
אני מרגישה שלא הספקנו לבלות מספיק עם המתוק האנרגטי שלנו, ומצד שני- דרושה דחוף יצירתיות בתעסוקה למשך יותר משתי דקות וחצי (אולי אני מגזימה, חמש דקות וקצת...).
אז אחרי שספגנו סבא וסבתא, וסבתא וסבא ועוד קצת סבא וסבתא, והיינו בהצגה ובגן חיות ובבריכה ו..נדמה לי שפחות או יותר זהו...(בכל זאת, רק שלושה שבועות), אז אחרי כל אלה, רצינו לעשות יום כיף ל"גדולים". את השובב החייכן הקטן השארנו אצל סבתא וסבא ונסענו לנו עם נועם לבילוי משותף.
היה לנו שובר לארוחת בוקר בקפה בת"א. סביב זה חיפשנו את כל האטרקציות.

מרק קופון.
לא מצאנו.

כרטיסים לכל ההצגות הסבירות כבר אזלו מזמן (להתחיל לתכנן את חנוכה....רוצו לתפוס מקומות!!!), סרטים זה כנראה לא ממש הקטע שלנו בשלב זה (הילד בקושי יושב מול הטלוויזיה ל-10 דקות, לשמחתי...) ורוב ההפעלות השוות הן לילדים גדולים יותר או ש...אזלו הכרטיסים....(טוב, למדנו, זה היה תרגול ראשון בחופש עם ילדים).
ואז מצאתי את סוס ועגלה. בעקרון הפעילות שם מותאמת לבני 4 ומעלה, ונועם בן שלוש וחצי, אז קצת התלבטנו, אבל בסוף החלטנו ללכת.

את ארוחת הבוקר התל אביבית המרנו בפעמיים ארוחת בוקר בקיבוץ, בקפה "מוסקט" המוכר והטוב, במושב אודים. נועם היה מאושר מהשוקו שלו, אנחנו סוף סוף שתינו קפה טוב וקינחנו בקינוח המושלם - קסטה. נשמע פשוט ? מושלם. פשוט.



משם המשכנו לקדימה ובהתרגשות גדולה הלכנו לפגוש את ענבל, עופר והסוס הענק!


אחרי התאקלמות קלה ודי מהירה, נכנסנו לעניינים.
נועם כמובן בחר להרכיב טרקטור עם עגלה. מושבניק מושבע.
התחלנו לשייף (כן, כולנו....יש הרבה חלקים לשייף בטרקטור...) ובין לבין גם סיירנו עם ענבל בנגרייה והתנדנדנו על הסוס הענק. (טוב, אני צילמתי. הם התנדנדו...).
אחרי ההפוגה הקלה המשכנו להרכיב, נועם שמח מאוד לגלות שעופר שכח לקדוח חור באחד מחלקי הטרקטור שלו, וזכה לקדוח במקדחה אמיתית. איזה אושר!!!


אחר כך הלכנו לשולחן הצביעה. נועם מאמין במינימליזם וזה לקח בדיוק 2 דקות עד שהוא שלח את הטרקטור שלו לייבוש...


עוד קצת דהירות, ארטיקים ו...הביתה.


היה כיף!!!


עוד שבוע של יצירתיות מחשבתית. אחר כך אפשר קצת לנוח...
(מה??? לא שמעתי...חגים????)

תחזיקו מעמד שם בדרום.

שיהיה סופ"ש רגוע,
טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה