יום שני, 8 באוגוסט 2011

תיק גן

מאחר ואני רודפת אחרי הזנב של עצמי...
וגם...יש דברים שעוד אי אפשר להראות, הנה כמה תמונות של תיק שתפרתי בשבוע האחרון, וכבר בדים ל-4 תיקים נוספים מחכים לי חתוכים...




את הגזרה לתיק קניתי בחנות הזו, למרות שהוא באמת לא מסובך, אבל זה פשוט יותר נח שמישהי אחרת חשבה בשבילי (לפחות בעניין הזה...).








אני מכינה לכם הפתעות לסוף החודש (מקסימום תחילת החודש הבא...) ויש לי עדיין חוב בעניין הכיסאות המשתפצים - זה אולי מגוחך, אבל נשארתי עם אקדח סיכות והמון סיכות שלא מתאימות לו...


יש לי גם מבחן בסוף החודש שאני חייבת ללמוד אליו ולו בגלל הסיבה שזה מועד ב', כשלמועד א' לא נגשתי בכלל...
הבטחתי לעצמי מדי פעם יצירה, אבל בעיקר ללמוד.


קדימה - ללמוד!!! עוד מאמץ קטן וזהו....





6 תגובות:

  1. התיק מקסים והבד שבחרת כל כך מתוק!!

    השבמחק
  2. נהדר! הבדים נפלאים!! התאהבתי בבד המשאיות הזה והשילוב נפלא, יופי של תיק (אני אוהבת את התיפורים הקונטרסטיים), בהצלחה במבחן (-:

    השבמחק
  3. תודה על השתוף. התיק יפיפה. אכן הגזרות וההסברים מאד ברורים.
    בזכותך רוכשת גם גזרה של התיק. באמת יותר נח לשלם למישהישכבר טרחה על הכנת גזרה שכזו.
    בהצלחה בכל ההתנסויות ובבחינות. בבריאות, בשמחה ובאהבה.

    השבמחק
  4. איזה תיק מהמם! עשוי כ"כ מדויק... והבדים- או הבדים... :-)
    בהצלחה במבחן!

    השבמחק
  5. תודה בנות...! באמת אצטרך את ההצלחה...תיאוריות אישיות, בכל זאת...
    רות26 - אשמח לראות את התיק שתכיני מהגזרה הזו! אני הוספתי גם כיס פנימי נוסף שנראה לי חסר. אחרי התפירה של התיק הבא בסדרה הזו אוכל לומר אם זה היה רעיון טוב.

    השבמחק
  6. תיק מקסים! הולכת לקנות את הגזרה! תודה על הקישור!

    השבמחק