יום רביעי, 27 ביולי 2011

כל סוף הוא התחלה חדשה

את האמונה הגדולה ברהיטים עם רגל אחת אי שם, ספגתי מהאחת והיחידה - דנה ישראלי, כשראיתי איזה קסמים היא עושה עם פרויקט שוק הפשפשים שלה. בינתיים היא הספיקה לשפץ חצי עולם, ואני, אחרי שראיתי את הברק בעיניים שאפשר לקבל למראה כיסא ישן ורעוע שכמעט הגיע לפח או לאיזה מנגל, התחלתי לסרוק אזורים נרחבים ולחפש את המציאה.
לקח לי הרבה זמן...אבל לא התייאשתי. 

בדרכי לעבודה, בעודי מדברת בפלאפון (בדיבורית, ורק לשניה, מה את קופצת..!?!) ראיתי בצד הדרך את האוצר הבא שלי!!
כסאות, ספה, מיטה, שידות (שתיים...! מהארוכות האלה של פעם....). כמובן שעצרתי מיד והתפללתי שלא יעבור מישהו שמכיר אותי... זה מה שקורה כשמאריכים חופשת לידה. מתחילים לחפש בזבל....
טוב, לא בזבזתי זמן וכבר שני כיסאות היו בתוך האוטו. מחכים לתזוזה, אבל אני לא ויתרתי. סתם קנינו אוטו עם בגאז' של קברנים???? ניסיתי לסובב, להפוך, אולי לפתוח קצת יותר את הדלת (השיפוץ הזה הולך לעלות לי הרבה אם אמשיך ככה...), ואז הגיעו השכנים.
קיבלתי הסבר מלא על הזקנה שנטשה את הרהיטים לטובת עולם שכולו טוב וגם עזרה קלה עם הכורסה. תוך חצי דקה הודתי לשכן, הודתי להוא שם למעלה שדאג שלא אראה אם מכר כלשהו צפה בי בעודי חופרת בסלון של הסבתא, והמשכתי בדרכי. בכל זאת, עבודה.
הכיסאות נראו כך כשהגענו הביתה. הילדים מאוד רצו להשתתף בשיפוץ, אבל אפילו לי יש גבולות...הכסאות - שלי!

 

למען האמת, הם עדיין מחכים לי שאתפנה לצבוע ולרפד אותם, מקווה שזה יקרה מחר. או מחרתיים...

חוץ מזה יש עוד כמה ענייני תפירה בתכנון ובעשייה.
הנה כמה הצצות...

שתי שמיכות "על האש". ועוד כמה נוספות בדרך, עדיין לא חתוכות. מבטיחה לעדכן בהמשך.


אחרונות חביבות - שמיכות מהאגדות שתפרתי לאחרונה...כשהזמנתי את הבד לא ידעתי בדיוק מה אקבל, ואני שמחה מאוד על מה שקיבלתי!







לשורדים עד כה- תודה...תודה!

ועד הפעם הבאה,
לילה טוב והמשך שבוע נפלא.
אה כן, הרבה בריאות! זה חשוב.


טל







5 תגובות:

  1. השמיכות נהדרות ואני מחכה לתמונות ה"אחרי".. סקרנית לגבי בחירות הצבע ואולי ככה תדרבני אותי לעשות כבר משהו עם האוסף שלי שרק גדל ומחכה בסבלנות לשיפוץ..

    השבמחק
  2. השמיכות מקסימות!!!
    מחכה לראות את הכיסא המשופץ :))

    השבמחק
  3. כמה ציפיות טיפחת פה היום... ;-)
    מחכה כבר לראות את הרהיטים המשופצים והשמיכות.

    השבמחק
  4. שמיכות נפלאות, ילדים מתוקים נורא והכסאות- מחכה לראות איך הם יצאו.
    אז מה, השידות נכנסו או לא נכנסו לתא המטען?
    ולאיזה רכב יש בגאז של קברנים (אני אספנית. סתם שאדע איזה אוטו הכי כדאי).
    לילה טוב
    עינבל

    השבמחק
  5. בנות, תודה על התגובות!!!
    עינבלית - השידות...נשארו בגדר חלום...גם נראה לי שהשכנים לקחו אותן.. אופל אסטרה - מפתיע כל פעם מחדש בתכולתו!!!

    השבמחק