יום שני, 18 ביולי 2011

גרסת כיסוי

זה היה אך טבעי, שאת הפוסט הראשון אכתוב כשפרפרים חגים מעלי...
טוב, לא באמת פרפרים. אלא, פרפרית אחת, מוכשרת בטירוף, שנדמה לי שבהשראתה הרבה התחלתי לפני קצת יותר משנה להיכנס לעולם הבלוגרים. או בלוגריות, אם להיות מדויקת יותר.


הכל התחיל, למען האמת, כשנכנסתי די במקרה לאתר mixim ומשם התגלגלתי...  והגעתי עד הלום!


את המכונה הנוכחית שלי, קיבלתי במתנה מדודים יקרים ומאבא ואמא שלי...(סיפור ארוך, לפעם אחרת..אולי..) כנולד יובל, לפני קצת פחות משנה. מאז אנחנו לא נחות יותר מדי. ישנות מעט בלילות. ובעיקר, בעיקר מאושרות!




בשישי האחרון החלטתי לפנק אותה, אחרי כל העבודה הקשה והמאומצת, בכל זאת...מגיע לה.
קרן בדיוק פרסמה סדנת תפירת כיסוי למכונה. אז הלכנו יחד. היא ואני. יד בידית (וההיפך..) והנה התוצאות מוצגות בפניכם (בפניכן, אולי יותר נכון כאן..אבל אנסה להימנע מדעות קדומות עוד לפני שהתחלנו...)








הכיסוי יציב, יכול לעמוד גם בזכות עצמו (מוכשר בטירוף!!) ויש לו שני כיסים לרגלית ולחוט החשמל. יעיל ביותר. רק לא מכין קפה. חבל.


ביום שלמחרת כבר נכנסנו לקצב עבודה. ידעתי שקצת פינוק יעשה לה טוב. תפרנו שלושה ארנקים (אם אחד, אז למה לא שלושה...ממילא גזרתי, גיהצתי, תפרתי, הפכתי,הדבקתי...אז שיהיה. אמרנו יעיל, לא??).
אחד מהם כבר הסתפח...






ועכשיו...מוטב שאנצל את ארבע וחצי השעות שנותרו לי לישון....היא יכולה לנוח מחר, אני אצטרך לקום. 


ולא, לא שמעתם פה אף לא זיק של תלונה...


יצא לי פוסט פולני משהו..מבטיחה לנסות להשתפר בהמשך...
ועד הפעם הבאה,
לילה טוב ותודה שהגעתם עד פה.
טל





















10 תגובות:

  1. בשעה טובה ומוצלחת!
    הכיסוי מקסים ומה את חוסכת תמונות על הארנקים? מתרגשת מאוד מפתיחת הבלוג - אני בטוחה שתקבלי המון פידבקים ואהבה וששעות האיכות שלכן (שלך ושלה..) רק יגברו בזכותו (-:

    השבמחק
  2. תתחדשי על הבלוג, אני מאחלת לך הרבה שעות של תפירה והנאה.

    השבמחק
  3. ברכות על פתיחת הבלוג!!
    הכיסוי למכונה מדהים! והארנקים מקסימים!
    גם לי יש יובל בבית :-)

    השבמחק
  4. תתחדשי על הבלוג, התחלה מצוינת (-:

    השבמחק
  5. תתחדשי. שיהא בשעה טובה והרבה הצלחה הן בכתיבה והן עם המכונה. והן בכל אשר תבקשי....
    את כותבת ותופרת נפלא. רק ספרי לי שאת גם יפה וגם אופה, ובכללללל........ מי ישורנו....

    המשיכי להיות כה יצירתית עבור עצמך, משפחתך ועבור כלנו גם להיות השראה.

    השבמחק
  6. כיף גדול לחזור לכאן אחרי יום ארוך ולראות את התגובות האלה!!! תודה בנות שמחתן אותי!!

    השבמחק
  7. יצא מהמם, תוכלי לראות את שלי בבלוג שלי
    http://dodaliron.blogspot.com/

    השבמחק
  8. מזל טוב על הבלוג!! את תראי שתהני ממנו :)
    והאנקים מקסימים! בחירה מנצחת של בדים :)

    השבמחק
  9. אחחחח, איזו נחת! הכיסוי מהמם והארנקים גם כמובן!
    תתחדשי על בלוג יצירתי ומשעשע - בתקווה לעוד הרבה פוסטים...
    קרן

    השבמחק
  10. תתחדשי על הבלוג. נראה מבטיח :-)
    הכיסוי מהמם- כיף לה!

    השבמחק