יום שבת, 13 באוגוסט 2011

מטעמים משבת (או - סוף סוף היה לי זמן לצלם...)

השבת התקרבה לה בצעדי ענק. לא אכלנו בבית וגם לא אצל ההורים, כך שלא היה כל צורך בבישולים וכדומה, ובכל זאת נועם התעקש שנכין עוגה לשבת (יש מי שדואג להתנהלות התקינה של הבית. מזל). חשבתי (לא באמת האמנתי...) שבזה יגמר העניין, אבל לא.
הילד רוצה עוגה לשבת.

בדיוק ביום חמישי קניתי לו כמה ספרים, בין הספרים היה גם "חנהל'ה אופה גדולה והעוגה העגולה" שכתבה שושנה קרבסי, בהוצאת ספר לכל. בסוף הספר יש מתכון לעוגת שוקולד.

את שבת בבוקר פתחתי עם עוגת שוקולד משובחת שהמתוק הזה הכין עם אבא שלו בגאווה גדולה. יצא בהחלט מוצלח! (ובעיקר בהתחשב בעובדה שהעוגה הזו נאפתה במיקרוגל.....).




וכשכולם הלכו לישון (שמשון, יובב ואבא שלהם) צילמתי קצת את היבול של השבוע האחרון.
(זוכרות? יש מבחן באישיות בסוף החודש....את פרויד כבר פגשתי השבוע, נראה מה יהיה הלאה...).







ואחרונה חביבה ואהובה ביותר.....(שנמסרה היום בשמחה וכבר געגוע...17.8)




שיהיה שבוע טוב ויצירתי !!!
תחזיקו מעמד שם עם החופשים ופשוט תהנו..! (פשוט..???)

טל


9 תגובות:

  1. השמיכה נפלאה! הרקמות שלך הולכות ומשתפרות לטעמי במינון בין דיוק לשירבוט - תענוג. והבן שלך מתוק מתוק!

    השבמחק
  2. כרגיל, יקירה, הכל כל כך עדין, אצילי, נעים, מדויק, מהקצע - בדיוק מה שעושה "לי" הרמוניה בלב ובנשמה.
    שאליהם ימשיך להפרות אותך עבור עצמך, סובביך וגם "עבורנו"....

    השבמחק
  3. אלהים כמובן ולא "אחר".....

    השבמחק
  4. קודם כל העוגה עשתה לי חשק למתוק על הבוקר!
    התיק הורוד מהמם! ממש אהבתי את שילובי הבדים!
    והשמיכה הכי מקסימה שיש :))

    השבמחק
  5. כמה מטעמים...!!!
    האופה הקטן שלך פשוט מממתתתוווקקק!
    התיקים משגעים- אני שמה לב שפתחת מפעל קטן ;-) מאיפה בד הבבושקות המתוק הזה?
    והשמיכה-וואו! משגעת! הרקמה הזו שבתה את ליבי.
    תמשיכי..תמשיכי..

    השבמחק
  6. תודה...אני אמורה להשתתף ביריד בשבוע שלפני ראש השנה...המפעל נפתח, אבל ממש באיזי...הבד בבושקת, אני לא זוכרת מאיפה, אחפש יותר מאוחר ואעדכן.

    השבמחק
  7. איזה כיף שפתחת בלוג!!! הכל פשוט מקסים, עשית לי המון חשק עם התיקים האלה! קניתי גזרה דומה (אולי זו אותה אחת אפילו, לא בטוחה) לפני יותר משנה (!!), כדי לתפור לבת של חברים, ועדיין לא יצא לי. עכשיו ניצן ילך לגן, אז ממש הגיע הזמן! :-) והשמיכה בסוף מהממת, הציור עליה פשוט מדהים!!! איזה דיוק ואיזו עדינות, ואיך הבד המקסים הזה יושב בול על הציור, פשוט נהדר!

    השבמחק
  8. כולן - תודה על כל התגובות!!
    שבלוליק...התגובה שלך נעלמה משום מה...אבל תודה בכל מקרה.

    חגית - איזה כיף שגם את פה!
    קואלה - אני לא מוצאת את המקור למטריושקות...מצטערת..

    השבמחק
  9. נעלמה לה?
    אז אני אשחזר:
    כתבתי שהכל מהמם והשמיכה כל כך יפה ועדינה!
    תתחדשו!

    השבמחק